22 Ağustos 2010

Dağ Başında Bir Uzaylı

- Haldun abi güneş battı hâlâ kalacak yer bulamadık
- Olum dağın başında ne kalacak yeri
- Haldun abi korkuyorum ben kimse yok etrafta
- Rahat ol len, seriliriz şuraya işte
- Abi bayılıyorum  ha senin şu cool tavırlarına
- Eyvallah!
- Şşşşttt Haldun abii! Haldun Abiiii! Şuraya bak!
- Nereye lan?
- Abi şuraya işte şuraya! Benim gördüğümü sen de görüyor musun?
- Neyi lan?
- Abi uzaylı değil mi o?
- Evet benziyo
- Benziyo mu! Abi yeşil renkte bi insan daha önce hiç görmedim ben. Kesin uzaylı abi!
- Bi şey yapmaz lan rahat ol
- Abi köpek mi bu bi şey yapmaz
- Olum biraz bakar bakar sonra gider. Uzaylı o inceleyecek tabi çevreyi.
- Abiiiii, uzaylı diyorum sana uzaylı. Şimdi kesse bizi bu dağ başında bi Allahın kulu duymaz.
- Allahın bi uzaylısı duyar ama hahhaha
- Şimdi dağın başında uzaylı gördük desek kimseyi inandıramayız da
- Olum rahat ol lan aynı kainatı paylaşıyoz işte, faresi de çıkar uzaylısı da
- Abiii fazla ses çıkarmadan senin makineyi versene bi?
- Napıcan lan makineyi?
- Abi belgelememiz lazım bu ânı. Dağın başında bi uzaylıyla ılık bir yaz akşamı geçiriyoruz.
- Olum boşver şimdi makina falan, şu termosu çıkar da çay koyalım.
- Abi sen ver makineyi hele içeriz sonra çay.
- Olum napıcan Allahın uzaylısının fotoğrafını çekip, o bizi çekiyor mu?
- Abi o niye çeksin ki bizi? Hadi ver şu makineyi nolur. Hem gazetelere falan satarız belki.
- Benim malda mülkte gözüm yok Hüseyin. Ayrıca ışık az.
- Ne ışığı?
- Fotoğraf için elverişli ışık ortamı yok şu anda. Diyaframı sonuna kadar açsan, enstantane değerini düşük verir, titrek çıkar yani fotoğraf. Diyeceksin ki ISO’yu yükseltirim, o zaman da görüntü çok grenli olur. Flash’i açmak da bir seçenek ama o zaman da ışık çok patlar ve fotoğraf kalitesizleşir. Özetle, ya sabah erken saatte çıkacaksın fotoğrafa ya da akşam gün batmaya yakınken.
- Tamam abi boşver vazgeçtim!
- Günün birinde iyi bir doğa fotoğrafçısı olunca anlayacaksın ne demek istediğimi Hüseyin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder